Kalix Tele24 är ett förtetag som erbjuder svarsservice i olika former – allt från telefonpassning till omfattande kundtjänstuppdrag. Så de ville veta mer om vad kunderna anser vara en bra kundtjänst, varför och när de kontaktar dem och vilka ärenden de gjorde det med.
De lät därför göra en Kantar Sifo-undersökning där 1 200 personer i åldrarna 16–79 år som handlar online svarade på ett antal frågor. Vissa av svaren bekräftade våra misstankar och andra förvånar lite mer (t.ex. att förvånansvärt få föredrar chatt och Facebook som primär kanal för kundtjänstärenden).
I rapporten kan du läsa (och jämföra dina egna siffror) om:
Fyll i formuläret på denna sida och få tillgång till dokumentet direkt.
Hoppas att du tycker att det är matnyttig information, och att det inspirerar dig att lyfta din kundtjänst till nästa nivå.
– –
Vänliga hälsningar,
Oskar Tornberg
Customer Service Manager
Jetshop